Nu vroiam sa mai scriu un al doilea articol despre acest subiect, pentru ca primul articol e…..intr-un fel, daca acum daca tot m-am bagat la campanie – e cerinta obligatorie.

M-am gandit asa sa mai scriu despre aventurile mele pe munte de la scoala de ghizi, cum era sa imi rup noada si sa cad in prapastie ? Nah….prea banal.

Asa ca ca nu m-am putut abtine si am ales sa abordez un subiect mai controversat, care ma bantuia de la primul articol scris ca raspuns la provocarea chinezului. Parca vad ca iar o sa-mi sara in cap si la beregata unii si altii si unele chiar, dar asta e….problema lor.

Urmarind filmuletele campaniei si ispravile altora postate pe blogurile proprii nu m-am putut abtine sa nu ma intreb de ce definitia exploratorului trebuie neaparat sa contina un subiect de sex masculin care face si drege chestii tari ? Ce ar fi sa fie si o femeie ?

Campania asta nu e o disputa intre barbati si femei iar eu nu sunt o feminista inraita sau aberanta. Tin cu femeile de multe ori, dar moderat ca ce-i mult sctrica si sunt capabila sa dau Cezarului ce-i al Cezarului. Adica recunosc rolul si beneficiile barbatilor in lume. Insa cred ca a venit timpul ca cei de la Heineken sa aleaga si o femeie pentru provocarile lor. Asa ca le arunc manusa la fileu si sunt curioasa ce o sa iasa.


Mi-ar placea sa vad si o femeie preintre cei temerari ca sunt sigura ca s-ar descurca foarte bine. Si stateam si ma gandeam oare unde ar trimite-o si ce ar pune-o sa faca.
0 Responses

Trimiteți un comentariu