Daca tot nu am reusit sa castig mai nimic pana acum la cealalta competitie de bloguri, am decis sa imi incerc norocul si la Blog Awards, la invitatia lor si cand am vazut ca mi se mai ofera o a doua sansa de a participa la Fotogenica, nu am mai stat pe ganduri. 

“Fotogenica este un eveniment de 3 zile, dedicat atat fotografilor amatori, cat si celor profesionisti in cadrul caruia sunt organizate workshop-uri foto sau video, sesiuni de teste ale echipamentelor Canon si concursuri de fotografie. » Programul Fotogenica 2013 se poate consulta aici.

« In cadrul evenimentului vor fi organizate workshop-uri pe diferite teme cum ar fi : Wild life, Fotografie subacvatica, Glamour & Beauty, Body Shapes, Rasarit la Sirnea, Tehnica fotografica, Astrofotografie, Peisaj, Fotografie nocturna, Workshop video, Time lapse, Dualismul clar-neclar in fotografie. » Daca as putea, eu m-as duce la toate workshop-urile, mai putin la cel de Astrofotografie, caci nu ma prea pasioneaza domeniul. Insa cele de Wild life, Tehnica fotografica, Peisaj, Fotografie nocturna ma intereseaza in mod deosebit pentru ca nu prea imi ies fotografiile noaptea si de fiecare data ma enervez pe chestia asta si in final renunt sa le mai fac. Sunt foarte curioasa cum se va desfasura workshop-ul de Fotografie subacvatica. Probabail nu intamplator a fost aleasa o locatie cu piscina.





Unul dintre planurile mele pe termen mediu este sa ma apuc serios in a-mi transforma pasiunea pentru fotografie intr-o « joaca serioasa » sa ma instruiesc mai intai si apoi sa investesc ceva in aparatura de profesionisti. Testarea aparatelor Canon mi-ar da ocazia sa ma familiarizez cu produsele lor, eu avand in prezent o alta marca de aparat.

Acestea fiind spuse, iata pe scurt motivele care ma mana sa imi doresc sa iau parte la Fotogenica :

  1. Pentru ca sunt pasionata de fotografie si exact de asa ceva as avea nevoie ca sa invat cat mai mult ;
  2. Pentru ca vin oameni acolo de la care voi avea in mod sigur multe de invatat ;
  3. Pentru ca structura cursurilor si modul cum este organizat intregul eveniment ma avantajeaza si consider ca este foarte logic ;
  4. Pentru ca se tine intr-o zona superba cu niste conditii foarte bune. Nici ca se putea o locatie mai buna pentru asa ceva ;
  5. Si nu in ultimul rand pentru ca pot lipsi de la munca fara sa imi iau concediu si fara sa se supere nimeni pe mine pentru chestia asta, fara sa ma rog de sefi sau de colegi. Si absolut intamplator chiar sunt libera in acea perioada asa ca abia astept sa mi se spuna ca am castigat ca sa imi fac bagajele.


Ce-am ochit de pe F64


Am pus ochii pe el pentru ca mi-a placut culoarea la nebunie (rosu bordeaux),  insa nu e chiar ceea ce mi-ar trebui. Recunosc ca atunci cand imi cumpar un aparat foto am o lista intreaga de lucruri de bifat pe care mi le doresc sa le aiba aparatul.

Insa daca ar fi sa judec profesionist cred ca acest aparat mi-ar fi cel mai de folos. E profi, usor de folosit si foarte versatil. Mi-a placut manevrabilitatea ecranului si cred ca ar fi cel potrivit nevoilor mele.



Articol publicat pentru Campania Fotogenica in Blog Awards
4 Responses
  1. Valeria Says:

    Interesant eveniment, prin zona mea nu se organizeaza evenimente de fotografie, un lucru foarte urat pentru cei care au magazine si afaceri in aceasta industrie.


  2. Unknown Says:

    Esti din Bran? Sa stii ca au inceput sa se cam organizeze si alte genuri de evenimente pe acolo si vad ca lumea se cam indreapta catre acea zona mai nou. Daca nu ma insel, Oreste si prietenii lui au organizat un fel de tabara de dezvoltare personala acolo, sper sa nu incurc zonele. Insa e cam prea scumpa dupa parerea mea si cam supraestimata.


  3. Madi. Cred ca cel mai bun pentru tine, este un aparat entry level. Un Canon 650D sau un Canon 700D. In niciun caz nu un 1100D. Pana si un aparat compact il depaseste, si nu cred ca nici un obiectiv scump nu te-ar avantaja.
    Asa ca mergi putin mai departe de 1100D. 60D, e mai complex, dar ai nevoie de ceva inaintea lui. Ai nevoie de un aparat care sa te invete tot ce poti sa ceri de la el, iar 60D, la cat costa, deja trebuie sa tragi la maxim de el, pentru a justifica investitia. Iar ca sa testezi cu adevarat un aparat, pentru a te obisnui cu el si cu setarile lui, iar apoi cu perspectiva oferita de gama de obiective compatibile, eu zic ca ai nevoie de cel putin un an. Un aparat nu iti este folositor pentru ca costa mult, ci pentru ca stii cum sa il pui la treaba. Degeaba un aparat costa 3000 de euro, daca nu apesi butoanele care trebuie. E ca si cum ai fi condus toata viata o Dacie si ai trece la un moment dat pe un Ferrari. Nu poti sa il conduci ca pe o Dacie.
    Si mai e un lucru, la care trebuie sa te gandesti, cam ce ai vrea sa fotografiezi. Sunt cam 100 de obiective diferite, numai la Canon, de la 8mm la 800mm, atat fixe(prime) cat si zoom. Ai nevoie sa stii ce perspectiva ofera fiecare, pentru a sti ce sa alegi, atunci cand te hotarasti sa iti cumperi o camera DSLR. Obiectivele de kit, deobicei sunt destul de proaste, majoritatea cu multe elemente de plastic, si sunt folosite doar pentru a te obisnui cu aparatul. Mai tarziu nici nu te vei mai apropia de obiectivul de kit.
    Un aparat bun devine si mai bun cu un obiectiv de calitate. Iar un obiectiv de calitate costa de la 2000-3000 lei in sus. De aceea, este necesar sa te gandesti cam ce gen de fotografie doresti sa faci, pentru a putea face investitia corecta intr-un aparat care sa merite, dar si intr-un obiectiv care sa raspunda nevoilor tale. Apoi, totul e istorie. Va veni al doilea si poate al treilea obiectiv, un flash, filtre pentru obiective si tot asa, iar toate aceste accesorii costa foarte mult. De aceea ai nevoie de destul timp pentru a castiga experienta si pentru a sti ce sa ceri de la aceasta tehnologie. Un aparat entry level te va ajuta sa castigi aceasta experienta. Te va ajuta sa te familiarizezi cu notiuni cum ar fi diafragma, viteza de expunere, sensibilitatea la lumina sau ISO si tot asa. Abia dupa aceea, dupa vreun an de folosit intens camera, abia dupa aia vei putea sa te gandesti la un aparat mai scump, mai performant.


  4. Unknown Says:

    probabil ca ai dreptate. merci pt sfaturi


Trimiteți un comentariu