Carpisa este un brand Italian cu o istorie de peste un deceniu. In scurt timp, si-a consolidat pozitia devenind un fenomen comercial capabil sa ofere publicului larg un produs mereu la moda, cu un raport calitate-pret absolut unic, devenind astfel leader-ul european pe piata de posete, genti si accesorii cu un design original si trendy.

La Carpisa putem gasi o intreaga varietate de produse:  posete, valize, articole de voiaj, curele, portmonee, umbrele, genti si accesorii de plaja.

Brand-ul Carpisa e fondat pe mai multe valori, pe care le considera esentiale: pasiunea pentru calitate, spiritul de echipa, dinamismul, creativitatea, cercetarea, dezvoltarea si competivitatea. In plus, functioneaza dupa principiul « clientul nostru stapanul nostru ».

In anul 2012, brandul a fost numit pentru a cincea oara, “Retailerul anului in Italia” la categoria genti si accesorii, demonstrand astfel ca isi pastreaza valorile si relatiile speciale cu clientii. Studiind site-ul am vazut ca are si optiunea de chat, care mi se pare un excelent si foarte folositor instrument de comunicare in timp real.

Pe langa cele aproape 600 de magazine deschise in 30 de tari, in Romania, Carpisa detine doua magazine, unul in Bucuresti in Afi Palace Cotroceni si unul in Constanta in City Park Mall,  iar Sambata 22 Iunie 2013 a aparut al treilea magazin in Baneasa Shopping City din Bucuresti. Produsele din colectia primavara vara 2013 Carpisa le poti gasi si online pe Shoes.ro.


Fiind o mare iubitoare de genti si trolere si nu numai, m-am bucurat sa scriu despre inca un loc de unde imi pot reimprospata colectia. Au pe site o gramada de chestii super dragute. Bineanteles ca m-am uitat mai intai la sectiunea de genti Carpisa, insa nici curelele, incaltamintea sau celelalte accesorii nu sunt de lepadat. Am ochit si niste produse extrem de folositoare cum ar fi trusa de calatorie care indeplineste exact cerintele companiilor aeriene in ceea ce priveste gramajul si transparenta cosmeticelor. Of ce buna ar fi fost asta anul trecut. Iar daca mi-as lua trolerul  albastru cu Superman chiar nu as avea nici o sansa sa mi-l piarda la bagaje in avion.

Yaaai abia astept sa vizitez magazinul. Cu cat ma gandesc mai mult cu atat imi vine cheful mai mare. Cred ca partea masculina va spune ca am luat-o razna insa fetele stiu de ce.

In perioada 22-30 iunie 2013, noul magazin Carpisa din Baneasa Shopping City a pregatit pentru cumparatorii sai multe cadouri si premii: pentru cumparaturile de minim 100 lei primesti un cadou surpriza si in plus poti participa la tombola si ai sansa de a castiga  un city break in Roma pentru 2 persoane. Mai multe detalii poti gasi si pe pagina Carpisa de pe Facebook.


0 Responses

Trimiteți un comentariu