Dimineata insorita de mai prevestea succesul primei sedinte importante a lui Alex, directorul unei firme, de consultanta pentru sisteme software, Rosystech Consulting. Cum ajunge la birou, are ritualul sau – in primul rand isi aprinde o tigara, apoi savureaza cafeaua impreuna cu colegii lui, inainte de a incepe o zi grea de munca. El este abordat de catre administratorul IT al firmei, Bogdan, care incepe sa se agite, spunandu-i pe ton disperat : “S-a stricat imprimanta din hol si am inteles de la secretara ca trebuia sa primesti ceva important.” (S-a terminat cu ritualul pe ziua de azi. Incepe bine ziua.)

“De ce astazi ? Da, trebuie sa printez planul de implementare al proiectului pentru clientul caruia i-am tot tinut prezentari de produs si la care trebuie sa ajung azi, apoi mai am vreo 2 documente de scanat si trimis pe mail. Intalnirea are loc peste doua ore, iar firma este in celalalt capat al orasului.” spune Alex consternat. “La naiba! Trebuie sa gasim rapid o solutie. Nu pot sa cred ca riscam sa pierdem un contract important din cauza unei imprimante. Zau asa !”

“Din pacate nu pot rezolva eu problema. E ceva serios si trebuie sa duc imprimanta la service”, spuse Bogdan care incepuse deja sa transpire.

“Am o solutie sefu’, zise Bogdan. Raducu de la firma de proiectare de la etajul 3 a cumparat o multifunctionala HP OfficejetPro 276dw si ii voi face o oferta de nerefuzat pentru ca ne lasa sa o folosim” adauga Bogdan cu incredere.

Spre sfarsitul programului, Alex revine mandru la birou, bucuros ca ziua s-a terminat cu un succes.  Cand da ochii cu Bogdan ii spune : “Cel mai important lucru este ca am obtinut contractul, insa am mai invatat un lucru din patania de azi. Avem nevoie de o multifunctionala la fel ca cea imprumutata si vom cumpara chiar 2 ca sa nu mai avem probleme de genul asta in situatii limita.”



Articol scris pentru Campionatul National de Blogging http://blogalinitiative.ro
3 Responses
  1. Ardian Says:

    Ce incurcaturi patesti daca nu ai ajutorul unei multifunctionale ca cea prezentata. Cred ca ti-ar prinde bine una din asta ;) Succes


  2. Unknown Says:

    cui nu i-ar prinde? mai ales cand eram secretara........


  3. Unknown Says:

    Desi nu am obtinut voturi de la ceilalti bloggeri, se pare ca juriul a preciat totusi povestea. Sunt pe locul 5 din 8.


Trimiteți un comentariu