In weekendul care tocmai s-a incheiat s-au desfasurat Corporate Games (6 – 9 iunie), o competitie cu mai multe sporturi la care participa angajatii multinationalelor. E un eveniment international care isi propune sa promoveze sportul, miscarea si un stil de viata sanatos, precum si spiritul de fair play.


Programul meciurilor

Programul competitiei

A fost pentru prima data cand am participat si eu la competitia de tenis de masa. Era singurul sport la care ma mai pricep cat de cat, am palete si am zis ca este un bun prilej sa mai fiu nevoita sa fac miscare. Asa ca dupa Paste am inceput sa ma antrenez pe mesele din Tineretului, insa nu am reusit sa joc mai mult de 2 ore pe saptamana. Este totusi un sport destul de solicitant mai ales, pentru o « leguma » ca mine care nu are exercitiul antrenamentului regulat.

La inscriere

Mi-a placut mult piramida de biciclete



F draguta Opel Adam
A fost bine ca cei de la munca mi-au dat liber in acest weekend asa ca din acest punct de vedere a fost ok. Firma ne-a facut si niste uniforme foarte dragute si de calitate plus tricouri pe care le voi pastra ca amintire. Joi, in prima zi de inscriere, cand am intrat si am vazut ce mare de oameni era acolo, m-am speriat. Cohorte intregi de corporatisti se inghesuiau sa se inscrie la Corporate Games. Este pentru prima data cand particip la vreo competitie, asa ca habar nu prea aveam ce presupune si cum se deruleaza lucrurile.


Competitiile de tenis de masa au inceput sambata la ora 9.00. Cam devreme pentru mine, astfel ca eram destul de adormita, eu nefiind o persoana matinala de felul meu. Si am avut adversare redutabile astfel ca am cam luat bataie. Si nu mi-e jena sa o recunosc. Oricum, am participat mai mult ca sa ma testez, pentru ca stiam foarte bine ca nu ma pot compara cu jucatori profesionisti si cu oameni antrenati. Si asa a si fost. Mai am multe figuri de invatat. Oricum in 2 luni de zile de asa zise antrenamente cu alti amatori ca mine, nu se puteau intampla minuni.



Ceea ce mi-a placut a fost intr-adevar spiritul de fair play de care au dat dovada participantii. Cand m-am inscris si m-am vazut inconjurata de atatia sportivi, m-am simtit ca la olimpiada. Parca era satul olimpic acolo.


Imi pare rau ca, din motive personale, nu am mai putut participa la parada si la petrecerea de dupa. Cred ca fost o distractie pe cinste.
0 Responses

Trimiteți un comentariu