Abia asteptam o asemenea campanie – Brandul de tara al Romaniei - pe Blogal. Mai ales ca acum, am in sfarsit ocazia sa imi exprim parerile cu privire la acest subiect care ma preocupa dar pe care nu l-am abordat inca pe blog.


Mi-ar placea foarte mult sa particip la intalnirea cu doamna Ministru al Turismului pe care am urmarit-o in mai multe randuri in emisiuni de televiziune vorbind despre planurile si proiectele pe care ministerul doreste sa le desfasoare sau pe care deja le-a pus in miscare. As avea multe sa ii spun atat ca simplu cetatean, observator al realitatii inconjuratoare, cat si ca semi specialist in turism. Am agenda cu subiecte de discutie si cu planuri aproape gata, mai trebuie doar sistematizata. As vrea sa ma convinga, ca ceea ce spune la televizor nu sunt doar vorbe frumoase, nu sunt doar forme fara fond. Cred ca a venit timpul ca guvernantii sa mai asculte si parerea poporului. Ca, slava Domnului, pe subiectul turism, ca si la fotbal tot romanu’ se pricepe si ma gandesc ca ascultatul nu costa bani, ba chiar ar putea scuti niste bani de la buget pe consultanta si idei care se cumpara cu bani grei.

Eu una m-am saturat ca noi romanii sa fim in toate studiile pe ultimele locuri si mai ales in domeniul turismului cand ar trebui sa fim printre primele tari din lume, pentru ca avem cu ce sa ne mandim si asta o stie toata lumea. Cred ca a venit timpul sa transformam Romania intr-un « land of choice » real. Sloganul asta nu e chiar atat de lipsit de substanta, desi multi au ras de el pentru ca suna putin ciudat. Insa are un sambure de adevar.

Cred ca cei mai buni ambasadori ai unei tari sunt chiar cetatenii ei si vorbesc din experienta proprie. Spun cu mandrie ca in timpul stagiului meu Erasmus in Italia, in timpul facultatii, m-am simtit datoare sa fiu un ambasador al tarii mele si pot afirma raspicat ca tuturor oamenilor, de toate nationalitatile cu care am venit in contact, atat din mediul academic cat si din afara lui, am reusit sa le schimb parerea despre Romania si sa le scot din cap toate prejudecatile negative pe care le aveau la adresa tarii noastre.

Am ales sa particip, sa promovez si sa ma implic activ in aceasta campanie pentru ca ma identific cu chestiunea in cauza. Dincolo de faptul ca ma preocupa domeniul turismului in Romania, consider ca acest demers legat de brandul de tara, se potriveste foarte bine cu mine si cu blogul meu. La fel ca si tara asta care are atat de multe lucruri de oferit si este gresu sa alegi ceva, la fel a fost si atunci cand m-am hotarat sa imi fac un blog si nu ma puteam hotara ce domeniu sa abordez. Am fost sfatuita sa imi aleg un singur domeniu pentru a evita fragmentarea si disiparea atentiei, insa mi-am dat seama ca nu pot face asta pentru ca am foarte multe arii de interes, foarte multe lucruri de spus si nu ma pot limita. Asa ca am decis sa imi fac un blog generalist. Sunt constienta ca pentru a construi un brand este cu totul altceva insa aceasta asemanare ma face sa ma simt « mai prietena » cu demersul Blogal.

Sunt foarte curioasa si voi urmari cu interes aceasta campanie si rezultatele pozitive pe care sper sa le produca.

De aceea, va rog pe cei care cititi acest articol si carora va pasa sa completati chestionarul de mai jos care este interesant, un exercitiu de imaginatie si face parte dintr-un studiu initiat de bloggeri, care isi propune sa afle care este perceptia romanilor in legatura cu brandul de tara. Gandi-ti-va ca acum aveti ocazia de a va spune parerea si de a da ceva inapoi acestei tari prin contributia la studiul propus de bloggeri. Acolo unde decidentii nu au reusit, sper sa reuseasca blogosfera.




Articol scris pentru CampionatulNational de Blogging 
Labels: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu