Cum am auzit de un concurs cu tema turistica ….hop si eu bineanteles, ca doar nu puteam rata asa ceva. Un motiv in plus este faptul ca Cipru este pe lista mea de locuri inca nevizitate.


Despre Paravion.ro nu pot spune decat ca are o interfata prietenoasa, cu categorii logice intre care poti naviga foarte usor si implu. Inca nu am cumparat vreo oferta ca sa pot relata o experienta directa avuta cu acest site.  Din ce mi-a povestit o ruda (care si-a cumparat un city break cu zbor si cazare pana la Praga), merg pe principiul what you see is what you get. Deci nu iti vand pielea ursului din padure. Asa ca sunt de incredere.

Testand sistemul lor de rezervari am descoperit ca este mai ieftin sa te duci la Roma decat la Iasi.
In plus, site-ul se incarca super repede. Cred ca merge cel mai bine dintre toate siturile de gen. Chiar nu am mai vazut ceva atat de rapid, simplu si usor de folosit.

Au si programe pentru seniori.

In plus, ai cam tot ce vrei in one place. Adicatelea o mini agentie de turism la un click distanta.

Daca voi castiga, mi-ar placea sa merg in Cipru impreuna cu Irina.


Articol scris pentru Campionatul National de Blogging http://blogalinitiative.ro
0 Responses

Trimiteți un comentariu