Dupa stradaniile articolelelor scrise pentru alte competitii de gen, nu m-am ales cu mare lucru (cel putin pana acum) insa am primt o invitatie de a ma inscrie in alta competitie pentru bloggeri si anume – Blog Awards.

Si cand m-am uitat sa vad cam despre ce este vorba prin curtea lor, mi-au picat ochii pe campania Just 4 girls. Sincer nu ma asteptam sa vad o campanie pentru un site care vinde lenjerie intima..…alaturi de alte campanii « serioase »….ooouuuh kincky. Uite ca astia chiar au tupeu…aici e de mine.

Sunt un mare fan al obiectelor de lenjerie sexy si am deja o colectioara de…….nu pot sa zic ca e secret.

De mult timp imi caut un corset si mi-ar placea sa imi cumpar un nou costumde baie care sa le inlocuiasca pe cele vechi, ca nu mi-am mai luat unul de vreo 5 ani. Cam mult nu fetelor ? Am probat eu anul asta vreo 2 dar pana acum fara succes. Si am zis sa imi arunc si eu un ochi pe site-ul lor ca daca tot scriu despre asta poate imi si gasesc ceva. Si cand am intrat…..mortal nu alta. Daca eram barbat…………….mai bine ma opresc aici ca tot nu sunt, iar restul las la latitudinea si imaginatia fiecaruia sa completeze…….Cam pe scurt mi-au placut mult si chiar am ochit deja niste piese.

Insa mi-as dori sa gasesc pe site-urile de acest gen si alte piese de « recuzita » nu numai cele care exloreaza deja binecuinoscutele si fumatele fantezii, devenite chiar clisee cum ar fi scolarita, menjera sexi, politista etc. Poate fac un sondaj ca mai exista si alte fantezii neexplorate si nemarketate inca. Eu zic ca ar merge. Un exemplu ar fi o toaleta pentru a te deghiza intr-o curtezana venetiana cu mantie in primul rand, masca si alte accesorii. Poti sa cauti o mantie cat vrei ca numai la Teatru la costumele inchiriate gasesti. Sau la magazinele cu costume. Este o sugestie pe care ar putea sa o ia in serios cei de la site. Ca sa se diferentieze de concurenta.

Insa, in orice caz daca te uiti pe site, vezi numai lucruri frumoase care te fac sa visezi si de ce nu…….poate iti vin si alte idei de a imbunatati un anume domeniu al vietii tale. Spice up your life vorba’cantecului.
0 Responses

Trimiteți un comentariu