Miercuri seara am fost la un alt seminar de dezvoltare personala si cred ca a venit timpul sa povestesc si despre experientele mele in acest domeniu care s-au intamplat anul trecut si despre care nu am apucat sa scriu pana acum.

As vrea sa va povestec in acest articol cum am cunoscut-o pe Alina Roman.

Dar cine este Alina Roman? M-am tot gandit in fel si chip cum sa v-o descriu, asa cum am perceput-o eu, fara sa folosesc clisee, dar nici expresii “politically incorrect”. Este un om frumos, cu o energie buna. O fosta corporatista care a “schimbat macazul” la un moment dat al vietii ei, cand a inteles ca drumul ei este altul si ca misiunea sa este sa dea mai departe oamenilor din cunostintele pe care le-a acumulat pana acum si sa-i sprijine in a-si construi relatii de calitate in vietile lor.

Tine seminarii, ateliere si cursuri despre tot ce tine de relatiile interumane, deci ati putera sa-i spuneti trainer sau facilitator. Este preocupata de un stil de viata sanatos (cu accente raw wegane in ceea ce priveste alimentatia) si de spiritualitate. Si continua sa invete si sa se instruiasca continuu.


A tot lucrat cu oameni de-a lungul vietii sale profesionale deci schimbarea nu a fost chiar atat de radicala. A citit mult, s-a instruit, a obtinut “patalamale” deci are o baza solida si o buna pregatire. Iar ce va spun eu acum sunt lucruri reale si usor verificabile. Asa ca nu s-a trezit peste noapte un guru autointitulat care vorbeste din x carti citite si atat.

Am cunoscut-o prima data la o intalnire pe tema emotiilor care a avut loc la ceainaria Serendipity, cred ca undeva prin mai sau iunie 2013, daca nu ma inseala memoria. Mi-a placut din prima si am simtit imediat ca suntem pe aceeasi lungime de unda.

Un proverb intelept spune ca atunci cand elevul este pregatit, apare si maestrul. Nimic mai adevarat. Cel putin, in cazul meu, pe parcursul vietii, asa mi s-a intamplat in toate cazurile. Prin urmare sunt ferm convinsa ca nu ne–am intalnit “intamplator”. Asa ca undeva prin august 2013, cand toata lumea se gandea la vacante si calatorii, eu m-am gandit sa mai pun o caramida la constructia fiintei mele. Si am gasit de cuviinta sa merg la cursul Alinei Roman, care a tinut 2 zile despre Inteligenta Emotionala. Voi scrie mai pe larg despre acest curs intr-o postare viitoare pentru ca am multe de povestit. J

Asa de mult mi-a placut, ca am perseverat, mergand apoi la un alt atelier de o zi, pe aceeasi tema dar despre alte chestii, apoi la un seminar gratuit, deschis publicului larg. Ambele s-au intamplat in septembrie 2013. Am vrut sa o vad si in postura de public speaker nu numai in cel de trainer, in cadru restrains.

Pot spune ca se descurca la fel de bine in ambele ipostaze oferind oamenilor sfaturi si tehnici extrem de folositoare pentru vietile lor. Insa toate aceste sfaturi si tehnici, trebuiesc si aplicate nu doar auzite si atat, asa cum aveam sa descopar si eu mai tarziu.

Apoi am fost impreuna la un curs in octombrie 2013, cot la cot, in calitate de cursante. A fost frumos si agreabil in toate aceste situatii si pot spune despre Alina Roman ca este o persoana deosebita, careia ii datorez multe.

Multumesc Alina!


Imagine preluata de pe Facebook
2 Responses
  1. Natural Says:

    Foarte frumoasa descrierea. Sper sa ajunga si la Craiova!


  2. Unknown Says:

    Pai contactati-o si va veni.


Trimiteți un comentariu