Dupa aceasta incursiune in istoria, cultura si civilizatia Tarii Zarandului, trebuia sa ne reintoarcem in actualitatea momentului pe care o lasasem putin in urma pentru cateva ore, fara parere de rau, cel putin din punctul meu de vedere.

Si ca sa ne arate ca si Bradul se poate mandri cu locatii de evenimente elegante, cu nimic mai prejos decat alte orase, penultima oprire din periplul ghidat de dl. Primar Florin Cazacu, a fost la Juliana Ballroom.

Este un complex care cuprinde un strand cu dotarile corespunzatoare, spatii de cazare si un salon de evenimente + parcarea generoasa aferenta. Este o locatie numai buna pentru organizarea de nunti in aer liber, botezuri si alte cumetrii. Si nici nu trebuie sa te stressezi ca o sa deranjezi pe cineva, pentru ca intregul complex este amplasat intr-o zona linistita, inconjurata doar de verdeata.




Salonul este decorat elegant si are o capacitate de aproximativ 480 de locuri. Meniul este personalizabil si din cate am inteles preturile variaza intre 100 si 230 de lei/meniu.

In luna martie am vizitat un complex asemanator, in apropierea Bucurestiului asa ca pot face o comparatie in cunostinta de cauza. Pot spune ca cea cee am vazut la Juliana Ballroom este comparabil cu ce am vazut in Bucuresti insa preturile sunt cu mult mai mici.  Pentru zona respectiva mi se pare foarte potrivit si pot spune cu mana pe inima ca eu mi-as face nunta acolo fara sa stau pe ganduri. Pentru ca mi-a placut ce am vazut.




Ei si dupa atata vizitat, bloggerilor turisti li se mai face si foame asa ca ultima oprire din acea dupa-amiaza a fost la o portie de virsli si un pahar de vorba la Restaurantul Ana Maria (care ase afla langa pensiunea cu acelasi nume) de langa Brad.


Cei 4 virsli mancati acolo erau cat p’aci sa-mi puna capac asa ca va mai spun o data – Mancati cu moderatie, voi cei cu stomacul sensibil! :)



Mai multe poze gasiti aici.
0 Responses

Trimiteți un comentariu