Unica iunie 2014

Din Unica mi-a placut evident interviul cu Mihaela Radulescu si am aflat ca lanseaza o noua carte (care intre timp s-a si lansat déjà, pe care abia astept sa o citesc) articolul Simonei Tache (in care face o clasificare pe tipologii a “faunei” de pe Facebook. Am citit cu placere despre cateva antreprenoare care si-au construit micile afaceri de la 0. Am dat si peste cronica Atelierelor Unica de pe 28 aprilie (oups iar nu am scris articolul la timp, dar va ca se poarta si la case mai mari). Am aflat care sunt ultimele tendinte in materie de fitness si coafuri, sfaturi utile in cea ce priveste protectia solara. Cel mai mult mi-a placut advertorialul Veet (are niste fraze superbe pe care le voi decupa si le voi lipi undeva ca sa le pot vedea zilnic pe post de citate motivationale) si articolul despre autorii romani care scriu povesti pentru copii. Habar nu aveam cat sunt de creative povestile lor (daca imi trebuie o carte pt copii stiu de unde o voi cumpara).


Viva iunie 2014



Editia din iunie a revistei Viva aniverseaza 15 ani de existenta. La Multi Ani!
Mi-a placut idea de a aduna 15 celebritati autohtone care au aparut de-a lungul timpului in revista si de a le “condamna pt ceva”, articolul despre Hugh Laurie despre care am aflat ca e si cantaret nu numai “Dr. House” (sincer habar nu aveam), articolul despre noile mamici din showbiz, cel despre Angelina Jolie, cel despre cateva cupluri de celebritati autohtone si straine.







Elle iunie 2014

Mi-a placut si mai mult numarul din iunie al revistei Elle pentru ca mi se pare ca are cel mai mare numar de articole “cu greutate” de pana acum. Imi place mult faptul ca au inceput sa se inmulteasca articolele “de substanta”. M-a fascinat interviul cu Angelina Jolie. Nu stiu cat e marketing si cat e adevar insa suna bine de la cap la coada. Cele care m-au “atins” cu adevarat au fost articolul Laviniei Gogu despre cancerul de col uterin, cel despre Misterele Iordaniei, cel despre imaginea falsa pe care unii incearca sa si-o construiasca pe retelele de socializare. Articolul despre cum se fac hainele, despre conditiile de munca ale muncitorilor din fabricile de bumbac si despre cum poti reduce amprenta de carbon a hainei tale. Sincer, habar nu aveam de asa ceva..…insa m-a cam pus pe ganduri.




Avantaje iunie 2014

Numarul din iunie al revistei Avantaje este dedicata in exclusivitate familiei. Si are povesti frumoase! Mi-au placut articolele despre castigatoarea campaniei Oriflame mama si fiica, cel despre o mama care a trecut printr-o experienta nefericita cu fetita ei si s-a gandit apoi sa faca tot ce i-a stat in putinta pentru a-I ajuta pe altii aflati in aceeasi situatie, infiintand o fundatie pentru copiii cu epilepsie. Mi-a placut si articolul despre o familie romano-engleza care s-a intors in Romania si a pus bazele unui centru cultural gratuit in Serbesti, Vrancea. Interesante articolele despre cat de mult ramanem “captivi” in mediul virtual si ne indepartam tocmai de cei de langa noi, cel despre organismul care ne da alarme din cand in cand si ce inseamna ele, interviul cu Analia Selis (mi-era dor sa mai aflu vesti despre ea), despre a doua casnicie (in care se presupune ca nu mai faci greselile din prima pentru ca ti-ai invatat deja lectiile J) si despre eterna si “fascinanta relatie dintre soacra si nora.
0 Responses

Trimiteți un comentariu