Stand si facand un bilant de final, pot spune ca vizita in Hunedoara mi-a placut si mi-a priit. Am vizitat si cunoscut in modul cel mai autentic o zona pe care, din nestiinta, o ignorasem complet, nestiind ce bogata in obiective este. Am vazut lucruri si oameni interesanti si entuiziasti si mi-am largit orizontul, ceea ce pentru mine si viata mea este vital. Am cunoscut alti blogeri cu experienta intr-ale bloggingului care mi-au dat multe sfaturi utile si cu adevarat "pretioase". 


Mi-am făcut noi prieteni si mi-am scos din cap prejudecatile pe care le aveam legate de unii dintre ei, pe care ii stiam doar din online fara sa ne fi intalnit face 2 face. Intalnirea cu ei a fost cel mai bun feedback pentru mine si a a actinat ca un catalizator puternic pentru ca m-a impulsionat sa incep sa scriu mai des (ca vorba aia, nu duc lipsa de subiecte) si sa duc bloggingul al urmatorul nivel – sa-mi fac un site (work in progess). Am inteles ca, vreau nu vreau, trebuie sa incep sa ma preocup si de partile mai tehnice al bloggingului si sa fiu mai targetata. Am devenit mult mai constienta de unele aspect pe care pana acum le cam ignorasem. Am inteles ce greseli am facut si unde ar trebui sa mai corectez unele aspect.

Si de vreo luna am cam incept sa postez aproape zilnic. Si am vazut ca se poate.

Am intalnit oameni frumosi, gospodari si iubitori de locurile natale, care traiesc dupa principiul SE POATE! In loc sa se vaiete si sa se planga in stanga si in dreapta ca “viata e greu in Romania”. Mi-au transmis un sentiment foarte placut, de speranta si parca m-au “molipsit” si pe mine cu motivatia lor.

Fiind primul eveniment de acest gen la care particip, am tras invataminte, despre ce si cum si abia il astept pe urmatorul de acest gen ca sa mai explorez in continuare.

Am vizitat si Castelul Corvinilor, un vis mai vechi, am gustat pentru prima data virsli si am aflat ca sunt de 2 feluri. Stiati? Virsli de Salas adica acestia


Si virsli de Brad, adica acestia


Si chiar exista si un festival al virslilor.

Asa ca ma declar pe deplin multumita si mai ales incantata de tot ce am vazut si experimentat.

Fotografia iconica pt Vizita in HD 2014
Iata lista cu noii mei prieteni, bloggerii care mi-au fost tovarasi in isprava numita Vizita In Hunedoara 2014 :

Calin Bobora 
Vali Crintea si Iuliana 
Domnul si doamna Serb
Francisc Vasile (alias Spanac)
Daniel Mitre


Inca o data le multumesc organizatorilor : Sebi, Denisa si Calin.






5 Responses
  1. Natural Says:

    Ce-ti mai place in HD :)



  2. Anonim Says:

    chiar a fost o experienta placuta si pentru mine si ma bucur ca am intalnit atatia oameni speciali !


  3. Unknown Says:

    si eu la fel Vali


  4. Unknown Says:

    va mai asteptam ;)


Trimiteți un comentariu