Joi seara, am fost la Teatrul Evreiesc de Stat sa vad piesa “Jocul Regilor”. A fost unul dintre premiile pe care le-am castigat la competitia Spring Super blog.

Piesa s-a jucat in aula Bibliotecii Nationale, cea noua si frumoasa. Marturisesc ca a fost pentru prima data cand am “vizitat-o” si pot spune ca mi-a placut ce am vazut. Mi s-a parut nostim sa vad o piesa de teatru jucata intr-o aula universitata aproape insa acustica salii si confortul oferit sunt de laudat.

In programul teatrului scrie ca piesa e o drama, insa mie mi s-a parut a fi o comedie pe cinste. S-a ras foarte mult iar comicul situatiilor si replicile actorilor au fost absolut delicioase.

In distributie : Maia Morgenstern, Mircea Rusu, Andrei Finti. Jocul actorilor…..de exceptie.

Este vorba de un triunghi amoros cu o femeie si doi barbati. Toata lumea inseala pe toata lumea. Este despre barbati si femei, tinerete si batranete, orgolii si iluzii, minciuni si adevar.

Dar mai multe descoperiti mergand sa vedeti aceasta piesa cu ochii vostrii. Merita!




Imagini preluate de la Teatrul Evreiesc de Stat
0 Responses

Trimiteți un comentariu