Viva mai 2014


Mi-au placut articolele despre modelul Kate Upton care s-a incapatanat sa demonstereze intregii lumi ca poti fi un model de success si chiar actrita chiar daca nu esti anorexica ci chiar daca te apropii de o femeie normala care nu are tocmai 90/60/90, articolele despre cateva cupluri cunoscute de la noi si de afara. Mi-a placut foarte mult articolul despre Monica Anghel si fiul ei, interviul cu Elwira Duda si articolul despre Kyoto care m-a facut  sa-mi doresc sa ajung si acolo….some day.






The One mai 2014

Mi-au placut articolul despre fericire…bineanteles, indraznetul articol al lui Dragos Bucurenci despre femei si ce femei!, povestea rapperului Guess Who, interviul cu cele 3 actrite, protagonistele recent lansatului film romanesc Selfie si cu regizoarea filmului. Am aflat ca s-a mai nascut o stea a modellingului international made in Romania, Andreea Diaconu. Am apreciat aticolul lui Vicki Nicola despre repere cu stil si cel al editorlui The One care a calatorit tocmai pana in Thailanda la fabrica Pandora. De departe cele mai savuroase au fost articolele despre amintirile membrilor echipei The One ocazionate de implinirea unui deceniu de existenta al revistei si minunatele lor mood board-uri, ca tot am scris eu despre asta luna asta, inainte de a vedea insa artcolul cu pricina. Ce chestie! Am mai aflat de 2 SPA-uri super profi situate in niste decoruri idilice nu peste mari si tari ci chiar la noi in tara. Tare mi-ar placea sa le vizitez cat de curand! Iar articolul despre minunatul oras Firenze m-a facut sa imi reamintesc de bursa Erasmus, ocazie cu care am ajuns si eu pe acolo in vizita.
  
Elle mai 2014

Mi-a placut ca de obicei articolul Mihaelei Radulescu si cel al lui Marius Chivu care face un elogiu hartiei, articolul despre felul in care sunt percepute femeile inteligente si cele mai putin inteligente. Si articolele despre scriitoarea catalana Care Santos, articolul despre cei care au inceput sa redescopere sportul si au ajuns apoi sa faca performanta pe la maratoane si alte chestii din’astea, articolul despre cum a inceput si cum a evoluat hiphopul romanesc, cel despre lumea parfumurilor si cel despre Romania aristocrata – vechi conace boieresti, restaurate si transformate in destinatii turistice chic.







Unica mai 2014
Mi-a placut foarte mult interviul cu o femeie frumoasa si distinsa, pe care o admir mult – Andreea Berecleanu, cel cu Olimpia Melinte, una dintre protagonistele din “Selfie”, articolul Simonei Tache despre numele copiilor care erau la moda pe vremea lui Ceausescu versus numele copiilor din zilele noastre. Am savurat cu mare placere articolul despre mood board, care m-a si inspirat sa scriu pe blog despre asta si sa incep sa imi fac si eu unul. Interesante si articolul despre Andreea Paduraru, o actrita care a  cucerit Londra, despre creatoarea de moda Andreea Ticu. Insa, de departe articolele care mi-au placut cel mai mult au fost cel despre meditatie – ca mod de viata, cel despre barbatul ideal, cel intitulat sugestiv “medicina haute couture” (adica despre romanii care se trateaza in strainatate), cel despre designul de lux si despre Israel.



Forbes mai 2014

In Forbes de mai am gasit un articol interesant despre cum si in ce sa-ti investesti banii daca gandesti pe termen lung pana la pensie si chiar dupa. Mi-au placut articolele despre povestea brandului de medicamente Himalaya in Romania, povestile a 4 antreprenori romani si despre cum au facut primul million, despre piata de televiziune din Romania si despre 2 artisti romani care au depasit cu succes granitele tarii. Am citit cu mare drag articolul despre rectorul Universitatii de Vest din Timisoara care a reusit sa faca aceasta institutie de invatamant atat de competitiva incat a ajuns in QS World University Ranking, adica printre cele mai bine cotate universitati din lume, care isi selecteaza cu mare atentie studentii admisi. Marilen Pirtea crede ca firmele ar trebui sa sprijine mai activ procesul de educatie du doar sa beneficieze de pe urma lui.
0 Responses

Trimiteți un comentariu