Azi se incheie oficial prima saptamana din cura mea de detoxifiere cu argila. Deci azi e zi de bilant, nu de alta dar ca sa imi tin si eu o socoteala si sa ma “monitorizez”. J

Meniul a aratat cam asa :
Ciorba de fasole
Orez sarbesc cu hrisca – a fost buna aceasta combinatie. Altfel hrisca nu prea are nici un gust daca nu e combinata cu altceva.
Salata orientala
Salata de vinete
Cascaval, oua, rosii, castraveti, muraturi, pasta de anchoa, iaurt cu seminte de in
Pastrav la gratar + piure de cartofi
Dulciurile mele obisnuite (mini prajituricile de la Lidl si biscuiti)
Multe cirese si visine
Curmale + alune

Cat despre starea mea generala, pot spune ca mi-a cam fost foame in primele 2 zile, ceva mai mult decat de obicei. Deh, lipsea carnea! Apoi insa, se pare ca am inceput sa ma obisnuiesc fara carne. Insa la peste nu renunt.

Chiar ma gandeam sa extind dieta asta pe toata perioada verii, insa fara argila in fiecare zi.

Cert este ca digestia functioneaza mai bine de cand am inceput sa beau argila in fiecre dimineata pe stomacul gol.

Ceea ce ma surprinde este insa faptul ca nu ma simt deloc mai tonica si vioaie. Dimpotriva, am o lene de ma doare, o stare de somnolenta si chef de lancezeala.

Imagine preluata de la www.oanacuzino.ro


2 Responses
  1. Natural Says:

    Poate te bagi si tu la Miercurea fara carne :) Miscarea n-ai asociat-o cu cura de detoxifiere?


  2. Unknown Says:

    La miscare in ritm sustinut nu sunt asa de harnica. M-am cam legumit in ultima vreme, spre rusinea mea! :)


Trimiteți un comentariu