Astazi in parcul Tineretului, a avut loc pe durata intregii zile evenimentul “Micarea face bine”. Campania, organizata de Dolce Sport si de Romtelecom isi propune sa incurajeze practicarea sportului si un stil de viata sanatos.

Aqua Carpatica a fost unul dintre partenerii evenimentului si s-a ocupat de hidratarea participantilor.


Cea mai mare ora de sport a pregatit sesiuni de Zumba, Kangoo Jumps, Khai Bo, Steel Programs, Kick Box, X-Tempo si Rebound. Pe langa zona de fitness, mai erau si o zona de Boot Camp, una TRX, de Cycling si cea dedicata copiilor, unde acestia au avut la dispozitie carturi cu pedale.

Si am zis ca, daca tocmai sub nasul meu se desfasoara asa un eveniment e pacat sa-l ratez. Asa ca, dupa ce am ingurgitat un pranz copios (dar am papat doar felul 2 ca stiam ca urmeaza J si am zis sa nu exagerez) pe la ora 17.15 am hotarat sa nu las comoditatea sa ma stapaneasca si sa imi mut fundul sa fac niste sport.



Sunt mandra de mine ca am biruit lenea si lancezeala care incepusera sa ma moleseasca si m-am dus acolo horata sa fac macar Kangoo Jumps si sa aflu mai multe despre Nordic Walking.

Pana si norii au stat in banca lor, iar afara era o temperatura perfecta pentru miscare. Adica nu am avut nici un motiv de puturoseala.

Echipata si gata de treaba

Impreuna cu Cristian Margarit
Asa ca am am incaltat ghetele de Kangoo si m-am pus pe treaba. Am constatat ca numai sunt ca un urs pe patine cu rotile. Dupa prima sedinta de anul trecut, am invatat sa-mi tin echilibrul pe ele si sa fiu acum sigura pe mine. Am putut sa si alerg.

Si, desi nu mai mersesem nici cu bicicleta de vreo saptamana, dupa 30 de minute de antrenament nu mi-am dat duhul.



Asa aratam dupa 30 de minute de kangoo
Apoi am trecut la Nordic Walking si am cunoscut o antrenoare simpatica, italianca la origine. Nordic Walking inseamna de fapt mers normal sau alergare ajutandu-te de niste bete cu manusi, asemanatoare cu cele de trekking insa mult mai usoare. Instructoarea mi-a spus ca acest tip de antrenament te ajuta in primul rand la echilibru si la postura corpului, e bun pentru o serie intreaga de afectiuni (inclusiv hernie de disc sau cifo-scolioza, pentru ca alungeste coloana vetebrala) si poate inlocui cu success fitnessul.



Dupa toate astea, m-am gandit sa ma si “controlez” nitel ca tot imi era la indemana cortul medicilor. Rezultatul? Sunt in parametrii normali (ca de fiecare data J) si m-am ingrasat cu vreo 2 kg Yeeei!


A fost chiar dragut. Mi-am luat doza de sport saptamana asta si maine nu o sa am febra musculara. J


2 Responses
  1. Natural Says:

    Bravo! Spor(t) in continuare!



Trimiteți un comentariu