Vineri a fost o zi mai “deosebita”.
Cum va spuneam pe Facebook, joi seara mi s-a furat telefonul mobil asa ca vineri m-am dus la politie sa reclam furtul.

Dupa ce mi-am pierdut vreo 2 ore si jumatate pe la sectia de politie, am plecat sa-mi vad de ale mele. Aveau politistii de acolo o viteza mai ceva ca in reclama cu Dorel. Viteza melcului turbat cum ii zic eu. J

Trebuie sa remarc totusi ca la capitolul hosting stau bine. Adica are cine te indruma cand intri acolo si spui ce treaba ai.

Am aflat cu acesta ocazie, ca de furturile din mijloacele RATB se ocupa politia transporturi. Sper ca autobuzul unde am patit-o sa fi fost echipat cu camera de luat vederi si sa fi si functionat in momentul cu pricina. In felul asta sansele mele de a-l gasi pe hot cresc considerabil.

In seara de vineri, asteptam un alt autobuz si in statie ma abordeaza o tipa in engleza. Imi dau seama ca e aceeasi tipa ca ma abordase in decembrie 2013 in zona Voctoriei spunandu-mi o poveste lacrimogena intr-o engleza cu un accent bizar. Din pacate, am cazut in plasa ei si, om de buna credinta, i-am dat 30 de lei, fericita nevoie mare ca am facut o fapta buna. La cateva zile, aflu de pe Facebook ca de fapt era o infractoare notorie care escroca oamenii de niste ani buni spunand aceeasi placa. Nici macar nu se prea obosea sa schimbe povestea. Asa ca mi-a disparut repede fericirea si mi-a fost rusine de prostia mea. Un fleac...m-a fraierit!

Cand m-a abordat vineri seara am recunoscut-o imediat, asa ca am sunat instant la 112. Insa a trebuit sa insist ca nu mi-au raspuns din prima. J

Asta e escroaca Daniela Constanta Dobrescu.
Daca o vedeti sunati la 112.
Doamna de la celalalt capat al firului m-a ascultat cu atentie, apoi mi-a facut legatura in alta parte, probabil la o sectie de politie. Am reluat pe scurt povestea, iar domnul care mi-a raspuns m-a ascultat amabil si mi-a spus sa mai raman in zona ca politia urma sa vina in maxim 5 minute. Numai ca autobuzul a venit mai repede si infractoarea s-a urcat in el si dusa a fost. Le-am dat insa toate datele dar nu stiu ce s-a intamplat mai departe. In orice caz, domnul mi-a multumit pentru informatiile furnizate.

Imi pare rau ca nu am fost pe faza sa o retin mai mult pana veneau politistii. Insa cred ca mi-am facut treaba de cetatean cu simtul dreptatii. Probabil daca o prindeau mai pierdeam niste timp dand declaratii pe la sectia de politie.

Deja 2 vizite la politie in aceeasi zi, cred ca ar fi fost prea mult.

Facand un research pe net, inainte de a scrie articolul am aflat si cine e, si cum o cheama.

Gasiti aici si aici mai multe informatii.

Fiti vigilenti nu faceti ca mine!
0 Responses

Trimiteți un comentariu