Este primul articol pe care il scriu de pe telefon.

De ceva timp mă tot gandeam sa ma apuc de detoxifierea intregului meu organism nu pentru ca este un subiect la moda ci pentru ca simteam ca ar trebui. Mai ales ca anul asta am reusit sa ma las de mancat chipsuri.

Anul trecut am si cumparat o cutie cu pulbere de argila insa pana acum nu m-am invrednicit sa o folosesc pentru ca detoxifierea asta presupune pe langă bautul paharului de pulbere de argila in fiecare zi pe stomacul gol si tinerea unui regim alimentar fără proteine animale.


Cura de detoxifiere cu argila durează 21 de zile, asa ca perspectiva de a tine un "post" pe toată perioada asta ma ingrozea de-a dreptul.

Si mai auzisem tot felul de povesti terifiante despre tot felul de femei care incercasera ceva asemanator si se alesesera cu lesinuri si tot felul de alte reactii adverse. Asta pentru ca facusera o chestie fara s-o gandeasca prea mult.

Dar eu mi-am propus sa fac o chestie cu cap si sa nu-mi dau peste cap organismul ci sa am rezultatele pozitive asteptate. Adica sa-mi curat corpul fara să-mi dau peste cap organismul si metabolismul. La sfarsitul curei de 21 de zile ar trebui sa ma simt mai bine, sa fiu mai tonică si mai plina de viata.

Pentru asta, acum ca a venit vara si piata e plina de fructe si legume, nu mai am nici o scuza. Asa ca m-am gandit sa elimin din alimentatie carnea si mezelurile si sa ma imprietenesc cu hrisca. Ca tot mă gandeam eu cum sa fac sa o introduc in alimentatia mea. Si ca sa mentin un echilibru, mi-am alcatuit un meniu pentru cele 3 saptamani care urmeaza.

Azi am băut primul plic de argila pe stomacul gol si in afara de senzatia ca beau nisip, so far so good. :)

Oricum, sunt hotarata sa ma tin de cura asta fie ce-o fi. Sunt curioasa ce efect vă avea asupra mea argila, cunoscuta pentru beneficiile sale multiple.

Dacă aveti sfaturi, sugestii sau alte idei pentru mine, le astept cu drag.
6 Responses
  1. Si eu tocmai am terminat vineri cura de 21 de zile cu argila. Succes si vezi sa mananci multe legume, fructe si verdeturi.



  2. Roxie Says:

    Aștept cu interes postările următoare in care să povestești meniul, rețete si mai ales cum te simți.
    Acum că ai scris aici nu mai poți da înapoi deci sa te ții de treabă. Spor!


  3. MICA Says:

    Eu draga mea demult...sunt cam raw vegană...îmi încep ziua cu 640 ml de apă...apoi mă spăl pe dinţi iar după 45 de minute mănânc fructe.abia după ora 12.00 îmi prepar hrişcă cu carob...salată...poate încă nu am renunţat la peşte...carne de curcan...


  4. Unknown Says:

    Bravo Ana si cum ti-a fost? Hai povesteste niste impresii. :)

    Roxi so far so good.

    Mica suna bine, dar cine are timp de asa ceva? Daca trebuie sa fii la serviciu in fiecare zi la ora x nu mai ai timp de ritualuri, chiar daca sunt sanatoase.


  5. Deja sunt la runda a doua. in primul rand imi face pofta de mancare dimineata. si ma simt mai bine cu digestia.


Trimiteți un comentariu