Ieri a fost Digital Divas 2014, cel mai mare eveniment pentru comunitatea online de fashion si beauty si astea sunt primele impresii. Ca sa nu mai zica cineva ca postez a 7-a zi dupa scripturi, asa cum am eu, niste proaste obiceiuri. Da, mi le recunosc…..si greselile si pacatele insa luna asta mi-am propus sa ma vindec de chestia asta.

Cum am ajuns eu la eveniment, ca o diva adevarata cu o intarziere de jumatate de ora, intr-o limuzina de lux si cu o carte cadou, voi detalia intr-un articol viitor. Merita sa vorbesc mai pe larg despre asta, pentru ca a fost o intreaga poveste, deloc intamplatoare dar total neasteptata…….o frumoasa si interesanta initiativa.

Digital Divas 2014 a avut speakeri interesanti, cu prezentari scurte si la obiect. Pentru ca am intarziat, am ratat din pacate discursul  Loredanei, insa am avut parte de o compensatie. Ce m-a frapat a fost faptul ca publicul a fost un pic cam letargic anul asta. Nu prea s-au adresat intrebari iar lumea nu a fost la fel de activa ca la editia de anul trecut. O fi fost ploaia de vina. J


Ce am vazut eu la editia de anul asta? Mai putina fandoseala, fasoane, aere de diva si discutii despre hainute de designer, posetute si alte cele. Ceea ce m-a bucurat. Am vazut mai putine tinute extravagante si machiaj ostentativ. Mai multa eleganta si mai mult bun gust. Ceea ce este un plus, dupa parerea mea. Probabil e “de vina” si splendida locatie care inspira rafinament – Palatul Ghika. Mare pacat ca nu ne-au permis sa-l si vizitam.


Cat despre punctualitate……………da-le pauza divelor ca nu le mai aduni inapoi la eveniment. J Noroc cu ploaia ca ne-a adunat pe toate adhoc sub aceeasi umbrela ca sa ajungem dintr-un cort un cort in altul.
A plouat cu galeata, in reprize asa, ca sa sa ne mai lase sa facem si gateva fotografii, asa pe apucate in curtea Palatului Ghika.



Insa nici macar ploaia nu le-a impiedicat pe divele prezente sa se aventureze printre bunatatile puse la dispoztie de cateringul evenimentului si sa dea iama printre minunatele candy baruri, standul cu inghetata La Strada si cate ale bunatati exclusiviste cu care ne-au rasfatat organizatorii.



Intre sesiuni, prilej de networking, poze, schimb de pareri, de carti de vizita si amuzament.

In timpul unor prezentari mi-au veni si idei de imbunatatire a blogului, pe care le-am notat repede, de teama sa nu le pierd. J


Dupa ce am ajuns acasa, mi-am facut in sfarsit cont de Instagram, incitata de concursul Intel insa tehnologia mi-a jucat feste si am ratat concursul. Insa am ramas cu contul. Mai ramane sa imi fac cont de Twitter si gata…..…intru in must have-urile vietii de blogger.  

Pt asta m-am chinuit eu aseara o ora.

Mai pe larg…..to be continued…….in articolele viitoare
1 Response
  1. Roxie Says:

    Asteptam cu interes si alte impresii mai ales despre plimbarea cu limuzina.


Trimiteți un comentariu